sobota, 1 marca 2014

Prolog



Dwa światy…
Dwie odmienne historie…
Dwa różne charaktery…
Dwa różne podejścia do życia…
Dwóch różnych licealistów…
A może tak naprawdę tworzą jedno?
Co się stanie, jeśli się spotkają? Co się wydarzy, gdy skrzyżują się ich spojrzenia? Co się stanie, jak przełamią swoje lęki? Co się wydarzy, kiedy się do siebie odezwą?
Z czym będą musieli się uporać?
Ona jest biedna, zamknięta w sobie, nieśmiała, pochodzi z rozbitej rodziny.
On jest bogaty, pewny siebie, arogancki i nieziemsko przystojny.
Czy druga osoba sprawi szybsze bicie serca? Co się stanie, gdy złączą swe dłonie? Co się stanie, jeśli coś do siebie poczują? Czy to będzie prawdziwe i szczere uczucie? Czy przetrwa?

Jedna nieszczęśliwa miłość.



________________

Ok. Muszę wam powiedzieć, że Patrycja napisała cały prolog, a ja sobie bezczelnie wcisnęłam ostatnie zdanie xD
Dlatego dziękujcie Pati, a nie mi <333
Prolog jak prolog, nie daję za dużo informacji, a zaciekawia i wciąga ^.^ 
Zapraszamy do komentowania *-*

~Nina & Patrycja~

3 komentarze:

  1. Kiedy rozdział? I co ile sie bedą one pojawiały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, podoba ci się? Nie napisałaś co myślisz o tym prologu więc nie wiem co ja mam myśleć xD
      Rozdziały nie będą się pojawiały zbyt często, albowiem ja i Patrycja jesteśmy bardzo zajęte i mamy swoje własne blogi. Ale spróbujemy jak najszybciej dodać rozdział 1 ;D

      Nina Verdas ;**

      Usuń
  2. http://naglowki-blog.blogspot.co.uk/2014/03/136-szablon-dla-patrycji.html
    na reszcie skończyłam szablon dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum