niedziela, 23 marca 2014

♥ LBA 1 ♥


Hej, kochani <3 !!
To nasza pierwsza nominacja do LBA na tym blogu :D Czujemy się zaszczycone :3 Nominowała nas Borkoś Blanco. Dziękujemy <3

Pytania:
1. Prawdziwe imię?
Nina: Zaczyna się na N... potem jest i... Potem jeszcze raz n.... A na końcu a... Zgadliście? Mam na imię Nina xD
Patrycja: Hmm... Nie trudno się domyślić, że moje imię brzmi... Werbel proszę... PATRYCJA!!! *o* xD
2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem?
Nina: Nudziłam się. Czytałam różne blogi. Kliknęłam "Blogger". Kliknęłam "Nowy blog". Zaczęłam pisać. Nie myślałam, że zajdę tak daleko.
Patrycja: Pewnego listopadowego wieczoru coś mnie natchnęło i... BUM! Powstał mój pierwszy blog :D
3. Diego vs. Leon?
Nina: Leon, Leon, Leon, Leon i jeszcze raz Leon!
Patrycja: Diego jest słodki i mega przystojny, ale moje serduszko skradł Leoś <3
4. Kogo nie lubisz z Violetty?
Nina: Sorry Patrycja, ale niestety Diego. Lara też mnie denerwuje, bo ile można się złościć na Leona?!
Patrycja: Jest tylko jedna taka osoba, której zbytnio nie darzę sympatią... Lara.
5. Twoje ulubione blogi?
Nina: Mam wiele ulubionych ;D Kocham blog Patrycji i chyba jest u mnie na pierwszym miejscu, ale mam wiele innych ulubionych blogów <3
Patrycja: Oooo dużo ich! Nie chcę mi się wymieniać xD (Tak, Patrycja Brooks to leń xD)
6. Jaki film mi polecasz?
Nina: Patrycja?
Patrycja: Obejrzyj sobie "Pamiętnik", ale potrzebne będą Ci chusteczki ;D
7. Czy masz kogoś autograf? Jak tak to kogo?
Nina: Niestety nie. Lubię wielu celebrytów, ale autografów nie mam xD
Patrycja: Tak, mam m.in. Rafał Mohr, śp. Marek Cichosz, Eliza Piotrowska, Barbara Kosmowska <3
8. Czy też uważasz, że Jorge powinien być z Tini?
Nina: W pewnym sensie tak. Gdyby potwierdzili to, że są razem, chyba bym spadła z krzesła ze szczęścia <3
Patrycja: Przecież oni są małżeństwem <3 !! xD
9. Ulubiona para z Violetty?
Nina: Kocham wszystkie, które przypadną mi do gustu, ale moje ulubione to Leonetta i Fedemiła.
Patrycja: Wszystkie <3
10. Czytasz mój blog? Na ile procent go lubisz?
Nina: Jeszcze nie czytam, ale podejrzewam, że jest lepszy od mojego <3 Niedługo zacznę go czytać!
Patrycja: 99.9 % Wkurza mnie to, że masz taki wielki talent ;3
11. Czy też chcesz już WAKACJEEEE????????
Nina: YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES <33333333333333333
Patrycja: To pytanie retoryczne. OCZYWIŚCIE ŻE TAK!!!

Nie wiemy kogo nominować, więc na razie nie będziemy tego robić xD
Widzimy się niedługo z nowym rozdziałem!


~Nina & Patrycja~

1 komentarz:

  1. Ha ha ale śmieszne Patrycja ! :P
    Nie mam talentu .... Ja sb z mojego bloga beke rb :P
    Nina :
    1) Masz śliczne imię <3
    2) Mój bloog :
    Leonetta-nowa.blogspot.com

    UWAGA ! Czytasz na własną odpowiedzialnosc ! Nie ponoszę winy za pękniętą szybke w monitorze !
    Mój bloog to totalna beka !
    Zygam tęcą :P


    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum